سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

کارت ورود به جلسه امتحان

 
به نام پروردگار مهربان 



اطلاعیه مهم در مورد کارت ورود به جلسه 

   کلیه دانشجویان می توانند از صبح روز شنبه 27/3/91 جهت پرینت کارت ورود به جلسه خود به   سامانه آموزش مراجعه نمایند.
بدیهی است ارائه کارت ورود به جلسه در هر آزمون ضروری می باشد و شرکت در آزمون بدون کارت ورود به جلسه به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
جهت ورود به سامانه آموزش می توانید در صفحه اصلی پرتال روی آیکن مربوطه کلیک کنید.  
توجه داشته باشید که برای ورود به سامانه آموزش نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور شماره شناسنامه شما می باشد.
در صورت بروز هر گونه مشکل جهت تهیه کارت ورود به جلسه لطفاً به کارشناس مربوطه تیکت بزنید و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به مسئولین جداً خودداری فرمایید


البته از هم اکنون سایت قابلیت پرینت کارت را دارد
 


با تقدیم بهترین آرزوها
فریدون اشکانی نژاد

دانشجویان از برج میلاد عکس می‌گیرند

نخستین جشنواره عکس دانشجویی به منظور عکاسی از برج میلاد تهران برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره عکاسی از برج میلاد تهران در قالب برپایی تورهای یک روزه عکاسی برای دانشجویان ازفردا 21 خرداد ماه در برج میلاد تهران آغاز می‌شود.  

در مرحله اول این تور، 300 دانشجو از دانشگاه‌های مختلف در قالب گروه‌های گردشگر ضمن بازدید از برج میلاد تهران از زوایای مختلف ششمین برج بلند دنیا عکاسی می‌کنند. از ویژگی‌های این جشنواره آن است که دانشجویان تمامی عکس‌های خود را در طول برگزاری تور و بازدید از برج میلاد  گرفته و عکس‌ها بدون هیچگونه تغییری به دبیرخانه جشنواره مستقر دربرج میلاد تهران است، تحویل داده می‌شود. 

 

لازم به ذکر است که هر دانشجو می‌تواند 15 فریم عکس مختلف از برج میلاد تهران به دبیرخانه تحویل دهد. اسامی برگزیدگان این جشنواره 10تیرماه اعلام و به پنج نفربرتر جوایزی اهداخواهد شد. این جشنواره با همکاری دانشکده‌های صداوسیما قم، دانشگاه سوره، دانشگاه آزاد تهران مرکز و دانشگاه علمی- کاربردی برگزار می‌شود.