سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

در حال اکران

به نام پروردگار مهربان 

 

فیلم  تجریش ... ناتمام 

 

کارگردان: پوریا آذربایجانی 

نویسنده: پوریا آذربایجانی  

تهیه کننده: مهدی داوری 

مدیر تولید: تینا پاکروان 

مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری 

تدوین: بهزاد مصلح 

صدابردار: داریوش صادق پور 

صداگذار: علیرضا علویان 

طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی 

عکاس: مونا سرتوه

بازیگران: محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، افشین هاشمی، سیامک ادیب، مینا احمدوند 

خلاصه فیلم: درباره ی دو دانشجو است که بعد از 20 سال یکدیگر را پیدا می‌کنند. سال‌ها قبل علاقه‌هایی بین آنها وجود داشته و به نتیجه نرسیده است آنها تصمیم می‌گیرند دوستان قدیمی خود را پیدا کنند.  

 

http://www.salamcinama.ir 

http://cinema-azadi.com/

http://www.cinema-mellat.com/Fa/

 

اکران و نقد فیلم دربست آزادی

به نام پروردگار مهربان 

 

فیلم «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی در سیصد و سی و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۸ اکران و با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.                         

فیلم «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی در سیصد و سی و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۸ اکران و با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، این فیلم با پرداختن به موضوع بیکاری داستان دوجوان که برای گرفتن طلبشان در کلانشهر تهران با مشکلات فراوان روبه روبه می‌شوند را به تصویرمی کشد.

سحر قریشی، امید علومی، حسام شجاعی، سروش صحت، کرامت رودساز، ذبیح افشار، مانی حیدری، لادن پروین، شهره قمر، ایمان محمودی، فرانک کوشافر دراین فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم با حضور مهرشادکارخانی (کارگردان)، لادن پروین (بازیگر) و طهماسب صلح جو منتقد نقد و بررسی می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از پل سیدخندان، خ جلفا مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. 

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=182412 

 

در حال اکران

به نام پروردگار مهربان 

 

فیلم برف 

 

کارگردان: مهدی رحمانی 

تهیه کننده: مهدی رحمانی 

نویسنده: حسین مهکام  ، مهدی رحمانی 

بازیگران: رویا تیموریان ، افشین هاشمی ، محمدرضا غفاری ، شیرین یزدان بخش ، آناهیتا افشار ،  مینا ساداتی

موسیقی: بابک میرزاخوانی 

فیلم برداری: امین جعفری 

تدوین: حسن حسندوست 

 

خلاصه داستان: ماجرای یک روز از زندگی یک خانواده که علیرغم مشکلات مالی درگیر برگزاری مراسم آبرومندخواستگاری دخترشان هستند. خانه ویلایی آنها در گروی بانک است و پدر برای رفع مسائل مالی پسر بزرگش تلاش می‌کند.   

 

http://www.cinema-azadi.com 

http://www.cinema-mellat.com 

http://isna.ir/fa/news/93041106325

 

فیلم سیزده در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

به نام پروردگار مهربان 

 

فیلم سینمایی «سیزده» دومین ساخته سینمایی هومن سیدی در شصتمین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.                         

خانه فیلم این مرکز دوشنبه نهم تیرماه در شصتمین نشست سکانس خود با حضور عوامل فیلم سینمایی «سیزده» و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می دهد.

به گزارش ایلنا؛ سیدی در دومین ساخته سینمایی خود از بازیگران مطرحی چون امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین فر، امیر جدیدی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، نوید محمد زاده و سینا میرطهماسب برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

سعید سعدی (تهیه کننده)، علی تبریزی (فیلمبرداری)، حسین بشاش (صدابردار)، هومن سیدی (تدوین)، علی ملاقلی پور(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سودابه خسروی «چهره پرداز» از عوامل فیلم سینمایی سیزده هستند.

فیلم سینمایی سیزده درباره پسر ۱۳ ساله‌ای است در سن رشد که پدر و مادرش از هم جدا می‌شوند. او به دلیل تنهایی و عقده‌هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می‌برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می‌شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می‌دهد. درست وقتی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد با افرادی بُر می خورد و باعث بروز اتفاقاتی در زندگیش می‌شود....

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه نهم تیرماه ساعت 18 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.  

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=181398

قبول حق

به نام پروردگار مهربان 

 

 

عاشقان پنجره باز است اذان می گوید

بلیت نیم بها در ماه رمضان

به نام پروردگار مهربان 

 

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینمادارن در گفتگو با ایلنا:

از اول ماه مبارک رمضان بعداز افطار تمام سینماها با بلیت نیم بها فیلم‌ها را نمایش می دهند. 

 

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=180959

فیلم پرویز در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش در می آید

به نام پروردگار مهربان 

 

به گزارش ایلنا نمایش و تحلیل فیلم سینمایی " پرویز" از منظر روانشناسانه با حضور مجید برزگر، دکتر سامان توکلی و دکتر محسن گودرزی پنج شنبه 5 تیرماه. ساعت 17:30.شهرک غرب، فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

پرویز فیلمی به کارگردانی مجید برزگر تاکنون جوایز بسیاری را از کشورها و جشنواره های مختلف کسب کند و در ایران نیز مورد استقبال و توجه منتقدان،خبرنگاران و نویسندگان سینمایی قرار گرفته است. 

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=180479