سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

نمایش و نقد مستند «شاعران مشروطه» در سالن سینماحقیقت

به نام پروردگار مهربان 

 

یکشنبه 26 مردادماه و در پانزدهمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم«سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «شاعران مشروطه» ساخته «امیر فرض اللهی» به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم 52 دقیقه‌ای که مستندی درباره‌ی شعر و ترانه در دوره مشروطه است، از ساعت 17:30 عصر یکشنبه (بیست و ششم مردادماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور امیر فرض اللهی (کارگردان)، ناصر صفاریان (منتقد سینما و مجری) و محسن شهرنازدار (کارشناس)مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

از دیگر عوامل تولید فیلم مستند «شاعران مشروطه» می‌توان به مزدک سلطان محمدی (تصویربردار)، احمد نگهبان (گوینده)، زهره احمدی (تدوین گر)؛ با حضور سیّدعلیرضا میرعلی‌نقی، محمدرضا شراییلی و ابوالحسن مختاباد اشاره کرد.

گفتنی است: تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 17:30 عصر یکشنبه به سالن «سینماحقیقت»واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

http://www.defc.ir/fa/NewsDetails.php?id=1153

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد