سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

پیامک نوروزی از محمد عزیز

به نام پروردگار مهربان 

 

یه پیامک زیبا و سینمایی از دوست خوبمون سیدمحمد موسوی یکتا 

 

 

فریم به فریم 

پلان به پلان 

سکانس به سکانس 

از کلوزآپ تا لانگ شات 

صحنه های زندگی تان رنگی و پر نور و شاد باد 

 

پیشاپیش سال نو مبارک

نمایش «من‌ چه جوری ممکنه...» برای دانشجویان رایگان شد

به نام پروردگار مهربان 

 

نمایش «من‌ چه جوری ممکنه...» برای دانشجویان رایگان شد. 

ایلنا: نمایش «من چه‌ جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» به کارگردانی روح‌الله جعفری، روز یکشنبه (25 اسفندماه) برای دانشجویان رایگان به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ با توجه به اهمیت تماشای آثار نمایشی برای دانشجویان رشته‌های گوناگون به ویژه رشته‌ی تئاتر؛ گروه تئاتر "گیتی" به سرپرستی روح‌الله جعفری تصمیم دارد پیش از آغاز سال جدید خورشیدی اجرایی برای این قشر در نظر بگیرد.

بر همین اساس و در اقدامی کم سابقه، دانشجویان روز یکشنبه (25 اسفندماه) می‌توانند با مراجعه به گیشه مجموعه تئاترشهر و ارائه کارت دانشجویی معتبر بلیت نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان دریافت کنند.

نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» اسفند‌ 1392 تا پیش از تعطیلی مجموعه تئاترشهر و از 17 تا 31 فروردین 1393 ساعت 19:30 دقیقه در تالار «چهارسو» تئاترشهر به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی همچنین می‌وانن بلیت‌های این اثر را از طریق سایت‌های WWW.TIWALL.COM و WWW.EVENTO.IR تهیه کنند. 

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=153436 

 

نمایشخوانی «یک دقیقه سکوت»

به نام پروردگار مهربان 

 

نمایشخوانی «یک دقیقه سکوت» 

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» به کارگردانی آیدا کیخایی قرار است شنبه 24 اسفند ماه ساعت 18 در فرهنگسرای نیاوران خوانش شود.

نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» از نوشته‌های محمد یعقوبی است که با کارگردانی آیدا کیخایی خوانده می‌شود. تمام عواید حاصل از نمایشنامه‌خوانی «یک دقیقه سکوت» کاری از گروه تئاتر این روزها، به موسسه خیریه یاوری سبز اهدا می‌شود.

فهیمه امن‌زاده، آریا توسلی،‌ معصومه رحمانی، علی سرابی، تینو صالحی، باران کوثری و نوید محمدزاده نقش‌خوان‌های «یک دقیقه سکوت» هستند.

همچنین محمد قدس بعنوان مدیر تهیه و تولید، رها جهانشاهی دستیار کارگردان، سامان پورسلیمانی مدیر صحنه و نوشین جعفری بعنوان عکاس و مشاور رسانه‌ای با آیدا کیخایی در این نمایشنامه‌خوانی همکاری می‌کنند.  

http://www.mehrnews.com/detail/News/2256177

 

اکران ساخته وحید قاضی میرسعید

به نام پروردگار مهربان 

 

نمایش فیلم کوتاه به کارگردانی وحید قاضی میرسعید  

زمان: سه شنبه 20 اسفند 1392 - ساعت 18 

مکان: تهران - خ شریعتی - سه راه طالقانی - خ خواجه نصیر - پ 262 - جنب پل عابر پیاده - کافه کتاب یسنا

مستند "میراث ناپدری " درارسباران اکران و نقد می شود

به نام پروردگار مهربان 

 

مستند "میراث ناپدری " درارسباران اکران و نقد می شود 

مستند"میراث ناپدری " به کارگردانی نیما مهدیان در سیصد و سی و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران ،یکشنبه 18اسفند ساعت 18 در فرهنگ سرای ارسباران اکران و نقد می شود.


به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، میراث ناپدری فیلمی با موضوع پدیده طاسی و کچلی نزد مردان، در بستری طنزآمیز و در قالب یک مستند داستانی فانتزی است. پژوهش این فیلم 3 ماه وطی 63 مرحله تصویربرداری برای شرکت در بخش مستند – داستانی هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت آماده شد .
عوامل تولید فیلم مستند- داستانی «میراث ناپدری» به این شرح هستند: پژوهشگر و کارگردان: نیما مهدیان؛ نویسندگان (همایون حسینیان ،نیما مهدیان) ، تصویر و صدا : (نیما مهدیان، مهدی صابر درویش) صداگذاری و ترکیب صدا: (معراج طبسی) تدوین: (آرش انیسی) موسیقی: (گروه بُمــــرانی) ضبط موسیقی( استودیو صبا به مدیریت کاوه عابدینی) گویندگان (عبدالله ناظمی، نیما مهدیان) انیمیشن( نیما انیسی) عکاس ( نیما پارسا) مدیر تولید( پویا مهدیان) مدیر تدارکات( حبیب تاج میری) مجری طرح( امیر قره پور) تهیه کننده( مرکز گسترش سینمای تجربی، نیما مهدیان ) .
محمد تقی فهیم ( منتقد ) با حضور کارگردان دراین نشست به نقد و تحلیل این فیلم مستند می پردازد .
علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند. 

http://arasbaran.farhangsara.ir/tabid/965/ArticleId/30284/.aspx

اصغر فرهادی نشان عالی هنر و ادبیات فرانسه را می‌گیرد

به نام پروردگار مهربان   

 

اصغر فرهادی نشان عالی هنر و ادبیات فرانسه را می‌گیرد 

 اصغر فرهادی نشان عالی هنر و ادبیات فرانسه (officer of Arts and Letters) را از وزیر فرهنگ این کشور دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،این نشان، پنج شنبه (8 اسفند ماه- 27 فوریه) طی مراسمی با حضور اورلی فیلیپتی، وزیر فرهنگ کشور فرانسه به دلیل خلاقیت‌های هنری و تاثیر فرهادی بر هنر و ادبیات فرانسه و سراسر جهان به این کارگردان اهدا می‌شود.

انجمن هنر و ادبیات فرانسه در سال 1957 توسط وزیر وقت فرهنگ فرانسه، با هدف شناسایی آثار مهم و تاثیرگذار هنری و ادبی تاسیس شد.

این انجمن هر ساله، سه مدال مختلف را به چهره‌های تاثیرگذاری ادبی و هنری اهدا می‌کند که به ترتیب عبارتند از: ژنرال، آفیسیر و شوالیه.

به گزارش ایسنا،اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برگزیده‌ی اسکار، آخرین فیلمش را با نام «گذشته» در فرانسه ساخت.

او در کارنامه‌ی هنری‌اش ساخت فیلم‌های «جدایی نادر ازسیمین»،«درباره الی»، «رقص در غبار»، «چهارشنبه‌سوری»، «شهرزیبا» را دارد که موفقیت‌های جهانی داشته‌اند.   

http://isna.ir/fa/news/92120704291