سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

دو سوال از درس مبانی انیمیشن

۱ - انواع تخیل  

-علمی  

-خطای دید 

- شاعرانه ادبی  

توضیحی در این مورد نداشتم که بدم

۲ - روند خلق یک انیمیشن به روایت استاد  

the produser - فضای مورد استفاده گروه+وسائل+بانک تصویری

the director - کارگردان+متن+تم نیل

the disianer - طراح

the key animator - طراحی حرکت اول و آخر هر شخصیت

assistant animator -دستیار انیماتور اصلی که بر اساس نظر کی انیماتور کارهای طراحی کامل شونده را انجام میدهد - من خودم هم نفهمیدم یعنی جی !!! 

the inker and colourist - رنگ آمیزی لباسها و بافتهای طراحی شده تک تک فریمها

the checher - تمامی طرح ها را چک می کند

the cameraman - فیلمبردار اصلی

tha editor 

studio manager - اداره کننده استودیو که بر تمامی امور آگاهی و تسلط دارد 

 

دوستان گرامی اگر اطلاعات کامل تری دارید بفرستید

 

نظرات 4 + ارسال نظر
faria سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

آقا دست شما درد نکنه .... من حداقل روزی یکبار سر میزنم اخبار و اطلاعات درسی جدید رو که میزارید ببینم... این سوالات از سوالات من هم بود درگیر بودم... واقعا متشکرم

Neda جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام...جواب سوال اولی که اینجا گذاشتید اشتباهه..جوابش اینه: ۱)هستی شناسی مثبت ۲)هستی شناسی منفی ۳)فانتزی

Neda جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

راجع به سوال 2 توضیحاتش لازم نیست...فقط باید نام ببریم!!!
منم یه سوال دارم بخش هدفون و اسپیکر درس آکوستیک که تو امتحان نمیاد؟!!!!!!

ماری چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

بخش هدفون میاد .اما اسپیکر نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد