سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

افتخاری دیگر برای گروه فیلمسازی

به نام پروردگار مهربان  

با سلام و عرض ادب و احترام
ضمن تبریک و شادباش عید سعید قربان خدمت تمامی شما بزرگواران

به اطلاع می رساند افتخاری دیگر برای گروه فیلمسازی رقم خورده است
نمایش فیلم داستانی "چند طبقه پایین تر" به نویسندگی و کارگردانی
دوست و همگروهی عزیزمان جناب آقای وحید قاضی میرسعید
در سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران
پنجشنبه 25 مهر ساعت 20:30 پردیس سینمایی ملت سالن شماره 3

آدرس پردیس سینما گالری ملت
خیابان ولی عصر - بزرگراه نیایش - روبروی کردستان
تلفن گویا  23162  
       
نظرات 1 + ارسال نظر
تی شرت محرم چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://جوان بازار دات کام

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

تی شرت محرم

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.


منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

با تشکر
جوان بازار

تو گوگل بزنی
جوان بازار
اولین سایت به ما میرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد