سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

قاب خاطره به تهیه کنندگی داوود بیدل

به نام پروردگار مهربان


پخش مجموعه «قاب خاطره» به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه‌کنندگی داوود بیدل شبکه‌ آی‌فیلم


به گزارش جام‌جم، مجموعه اپیزودیک قاب خاطره برای مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صدا و سیما تولید شده و در این سریال علی نصیریان نقش اول را بازی می‌کند. او ایفاگر نقش سیدرضی در این سریال تلویزیونی است که صاحب مغازه عکاسی است.

در این سریال علاوه بر نصیریان، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، شهره سلطانی، محروز ناصرشریف و محمد اهلی به عنوان بازیگران ثابت حضور دارند و تعدادی بازیگر مهمان نیز در قاب خاطره ایفای نقش می‌کنند.

موضوع سریال قاب خاطره زائرانی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. این زائران در یک عکاسخانه عکس می‌گیرند و در زیارت دوباره به این مکان مراجعه می‌کنند. مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه حل می‌شود و...

سیدرضی کسی است که سعی می‌کند تا جایی که از دستش برمی‌آید دیگران را راهنمایی کند و راه درست زندگی را به آنها نشان بدهد. رامین ناصرنصیر و افشین سنگ‌چاپ به ترتیب نقش‌های وحید و جمال را بازی می‌کنند.

سریال قاب خاطره با دستمایه قرار دادن موضوع زائران امام‌رضا(ع) بازارچه‌ای را طراحی کرده و به این بهانه مخاطبان را با فرهنگ و قومیت‌های مختلف آشنا می‌کند.

این سریال هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش و ساعت‌های ۵ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۳ و ۳۰ تکرار خواهد شد.

برخی عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر نور و تصویر: هادی شلاوند، طراح گریم: کورش علیزاده، مدیر تولید: وحید مرادی، دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز: وحید نصیری و میثم یوسفی


http://sima.jamejamonline.ir/news/1446633382971157869


http://s5.picofile.com/file/8120021226/103993.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد