سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

اکران "اجاره نشینی" در کانون فیلم «سینماحقیقت»

به نام پروردگار مهربان 

 

عصر فردا (یکشنبه 14 اردیبهشت ماه) و در سومین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «اجاره نشینی» ساخته ابراهیم مختاری و کیوان کیانی به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فیلم مستند 16 میلیمتری «اجاره نشینی» که تولید سال 1361 است، از ساعت 17:30 عصر یکشنبه (14 اردیبهشت ماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و با حضور ابراهیم مختاری و کیوان کیانی (کارگردانان)، ناصر صفاریان (منتقد سینما و مدیر نشست) و همایون امامی (نویسنده و مستندساز) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

برپایه این گزارش، از دیگر عوامل تولید این فیلم مستند می توان به عطاالله حیاتی و فرهاد صبا (فیلمبرداران)، علیرضا کرمانی و محمود سماک باشی (صدابرداران) و پریچهر ممتهن (تدوینگر) اشاره کرد.

تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 17:30 عصر یکشنبه، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

ضمن اینکه عموم علاقمندان سینما جهت اطلاع از برنامه های هفتگی سالن «سینماحقیقت» می‌توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به سامانه پیامکی روابط عمومی این «مرکز» به شماره 20001062 پیامک کنند.  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فروش تحقیق های دانش آموزی و دانشجویی شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.myclassroom.ir/

فروش تحقیق های دانش آموزی و دانشجویی با نازلترین قیمت
خرید آنلاین با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب
دریافت آنی تحقیق بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
برای مشاهده تحقیق ها و پروژه ها به آدرس زیر مراجعه نمایید.
تمامی فایل های سایت مای کلاس روم دارای هدیه مجازی می باشد
http://www.myclassroom.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد