سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

سینما 11

وبلاگ دانشجویان فیلمسازی واحد 11

نمایش و نقد فیلم‌های کوتاه «شهرام مکری» در کانون فیلم سینماحقیقت

به نام پروردگار مهربان 

 

عصر امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت ماه) و در پنجمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، چهار فیلم کوتاه «شهرام مکری» به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، توفان سنجاقک، محدوده دایره، آندو- سی، خام پخته سوخته، از جمله فیلم‌های کوتاه «شهرام مکری» است که از ساعت 17:30 عصر یکشنبه (28 اردیبهشت ماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور این فیلمساز، ناصر صفاریان (منتقد سینما و مجری) و نیما عباسپور (منتقد و فیلمساز) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است: تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند از ساعت 17:30 عصر یکشنبه، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. ضمن اینکه عموم علاقمندان سینما جهت اطلاع از برنامه های هفتگی سالن «سینماحقیقت» می توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به سامانه پیامکی روابط عمومی این «مرکز» به شماره 20001062 پیامک کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد